17.03.2021 / 15:39
StoryEditor

Łosoś wędzony od Suempol nagrodzony w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Łosoś wędzony w dwupaku 2x50 g. zdobył brązowy medal w kategorii spożywcza innowacja roku. Taka forma podania produktu daje konsumentowi możliwość wyboru porcji ryby, jakiej potrzebuje. Łosoś pochodzi z certyfikowanych łowisk GGN.

Dla kupującego oznacza to produkt najwyższej jakości powstający z surowca pozyskanego w odpowiedzialny sposób. Smak ryby podkreśla jedynie naturalny dym wędzarniczy oraz sól morska.

–  Suempol to polska firma rodzinna, która powstała w 1989 roku i jest najstarszym producentem wędzonego łososia w kraju. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, dzięki czemu od ponad 30 lat łączymy tradycję z nowoczesnością. Każdego dnia bardzo dokładnie sprawdzamy każdy etap produkcji. Wielogodzinne dojrzewanie, suszenie i wędzenie w bukowym dymie sprawiają, że nasz łosoś ma niepowtarzalny smak oraz aromat. Stale podnoszone kwalifikacje personelu oraz rozbudowany dział innowacji w nowym laboratorium to zaledwie kilka czynników, które przyczyniają się do tego, że gwarantujemy klientom zdrowy produkt – mówi Bartosz Ziemianowicz, dyrektor exportu, Grupa Kapitałowa Suempol.

Bartosz Ziemianowicz, dyrektor exportu, Grupa Kapitałowa Suempol (Bartosz Ziemianowicz, dyrektor exportu, Grupa Kapitałowa Suempol)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

18. kwiecień 2024 14:59