04.02.2020/10:42

LPP chce zwiększyć sprzedaż online o 40 proc. i poprawić marżę. Spółka podała plany na 2020 r.

LPP zakłada w tym roku wzrost sprzedaży internetowej o ok. 40 proc. rdr – poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży e-commerce wyniosły ponad 1 mld zł. Wiceprezes zapowiedział także poprawę marży operacyjnej, zwiększenie powierzchni sklepów o 16 proc. r/r oraz nakładów inwestycyjnych do 1 120 mln zł.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • GrzegorzKt 26.02.2020

    Czyli dalszy plan dynamicznego rozwoju.

  • Civer 19.02.2020

    LPP ostatnio wszystko się udaje, więc i to powinno. Inna sprawa, że zarząd twardo stąpa po ziemi i porzeczkę stawia sobie wysoko, ale na realnym poziomie.

  • worseus 06.02.2020

    Pozostaje tylko realizacja celów, dobrze ze wysoko stawiają sobie poprzeczkę, To świadczy o ich ambicjach.

  • MarCin7 06.02.2020

    Bardzo realne. Jak tylko spółka zainwestowała w kanał sprzedaży online to bardzo dynamicznie rozwinęła ten kanał sprzedaży.

  • Balt 05.02.2020

    Bardzo fajnie się ta firma rozwija.

  • inwestor 05.02.2020

    Jak najbardziej mają do tego predyspozycje. Trzymam kciuki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.