04.02.2020/10:42

LPP chce zwiększyć sprzedaż online o 40 proc. i poprawić marżę. Spółka podała plany na 2020 r.

LPP zakłada w tym roku wzrost sprzedaży internetowej o ok. 40 proc. rdr – poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży e-commerce wyniosły ponad 1 mld zł. Wiceprezes zapowiedział także poprawę marży operacyjnej, zwiększenie powierzchni sklepów o 16 proc. r/r oraz nakładów inwestycyjnych do 1 120 mln zł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • GrzegorzKt 26.02.2020

    Czyli dalszy plan dynamicznego rozwoju.

  • Civer 19.02.2020

    LPP ostatnio wszystko się udaje, więc i to powinno. Inna sprawa, że zarząd twardo stąpa po ziemi i porzeczkę stawia sobie wysoko, ale na realnym poziomie.

  • worseus 06.02.2020

    Pozostaje tylko realizacja celów, dobrze ze wysoko stawiają sobie poprzeczkę, To świadczy o ich ambicjach.

  • MarCin7 06.02.2020

    Bardzo realne. Jak tylko spółka zainwestowała w kanał sprzedaży online to bardzo dynamicznie rozwinęła ten kanał sprzedaży.

  • Balt 05.02.2020

    Bardzo fajnie się ta firma rozwija.

  • inwestor 05.02.2020

    Jak najbardziej mają do tego predyspozycje. Trzymam kciuki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.