Lubella sfinalizowała transakcję zakupu Malmy
Makaron pod marką Malma będzie produkowany w Lublinie, gdzie spółka dysponuje bardzo nowoczesnym zapleczem i obecnie planuje tam kolejne inwestycje – budowę centrum logistycznego oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego. Ich wartość wyniesie ok. 50 mln zł. W związku z transakcją, Lubella planuje zwiększyć zatrudnienie i w pierwszej kolejności skieruje propozycje współpracy do byłych pracowników Malmy. Rynek makaronów w Polsce wciąż rośnie – jego wielkość to prawie 150 000 ton rocznie, a wartość ok. 900 mln. zł. Jak podaje Pentor, w 2002 roku znajomość spontaniczna marki Malma była na poziomie ok. 60 proc., a obecnie wynosi ok. 30 proc.
8 komentarzy
-
19.06.2013
Malma cieszyła się całkiem dużą popularnością i przywrócić jej taką pozycje nie będzie łatwo i tanio
-
19.06.2013
większość ofert będzie dla byłych pracowników Malmy, ale jeśli się nie zdecydują to pewnie i znajdą się miejsca dla ludzi z regionu
-
19.06.2013
Słyszałam, że lubella zatrudniać będzie kilkadziesiąt nowych osób, znajdą się też miejsca dla byłych pracowników malmy, duży plus za to dla lubelli.
-
19.06.2013
to pewnie pochłonie sporo kapiatału ale z pomocą byłych pracowników może sie udać
-
18.06.2013
Nie mogę się doczekać powrotu Malmy, zawsze ją lubiłam :) Oby tylko lubelli udało się przywrócić jej markę
-
17.06.2013
Ciekawe jaki mają plan, bo Lubella jest bardzo mocna w makaronach.
-
17.06.2013
I tak wprowadzić teraz markę z powrotem na rynek to bardzo ambitne zadanie, chociaż sam pamiętam, że ta Malma dobra była.
-
17.06.2013
No i bardzo dobrze. Za kilka lat pewnie nie byłoby już nabywcy, bo zakład od dawna nie pracuje, a ta sprzedaż chyba i tak wyjątkowo długo trwała, więc wielu chętnych nie było, jak sądzę.
5