01.12.2013 / 11:47
StoryEditor

Lukoil łączy siły z Carrefourem

Kierowcy kupujący paliwo nie muszą stać w kolejce razem z osobami robiącymi wyłącznie zakupy spożywcze ()
Rosyjski Lukoil zdecydował się otworzyć sklepy Carrefour Express na większości swoich stacji w Polsce. Dla francuskiej sieci to drugie podejście do działalności na stacjach benzynowych, a celem są nie tylko zmotoryzowani klienci.

Największy europejski detalista pierwsze sklepy convenience na stacjach benzynowych w Polsce uruchomił blisko dwa lata temu. Wtedy było to 10 placówek, które działały w kooper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Dino Polska przejmuje eZebra.pl, wiosenne otwarcia w Biedronce, prezes Lidl Polska o wojnie cenowej, KSeF, Amazon, Kaufland, InPost
Najważniejsze informacje w branży handlowej (fot. mat. pras., wiadomoscihandlowe.pl)
W tygodniu po Wielkanocy nie brakowało ciekawych doniesień z branży handlowej. Dino sfinalizowało inwestycję w biznes drogeryjny, Biedronka skupiła się na otwarciach nowych sklepów, a Ministerstwo Finansów zaproponowało swoje rozwiązania dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Sprawdź, co jeszcze ważnego wydarzyło się w ostatnich dniach!

Dino Polska przejmuje eZebra.pl. Sieć supermarketów z Krotoszyna kupiła właśnie większościowy pakiet udziałów w drogerii

Zarząd Dino Polska poinformował o realizacji z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 16:15
StoryEditor
Rynek nieruchomości handlowych cieszy się z dobrego otwarcia 2024 roku. W I kw. znacząco wzrosła podaż nowoczesnych powierzchni handlowych
Vendo Park w Łodzi (Fot. KK)
Według międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield rynek nieruchomości handlowych odnotował dobre otwarcie 2024 roku. Eksperci prognozują porównywalną z ubiegłym rokiem lub lepszą podaż w kolejnych miesiącach i wskazują na zainteresowanie polskim rynkiem nowych marek, przyciąganych coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnącą odwiedzalnością centrów handlowych, a także wyższymi obrotami, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.

Jak czytamy w opracowaniu Cushman & Wakefield, pierwszy kwartał 2024 roku przyniósł dobre otwarcie roku ze względu na oddanie do użytku 82 000 mkw. GLA nowoczesnej powierzchni h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 21:13