10.01.2017/11:47

M.Stoiński, wiceprezes Piotr i Paweł nt. strategi dla produktów marki własnej - wideo

Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł opowiada o markach własnych sieci. Czy taka sieć powinna mieć marki własne? Jaka jest polityka sieci w tej kwestii i wizja rozwoju marek własnych?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.