Makro Polska organizuje kolejną edycję Dnia Własnego Biznesu
Blisko 13 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez Makro Polska. Wydarzenie, zaplanowane na 8 października, jest okazją dla małych i średnich firm do promocji swoich usług, adresów sklepów lub dań z menu. Do tej pory zarejestrowano ponad 50 tys. ofert specjalnych, z których mogą korzystać konsumenci i liczba ta stale rośnie. Inicjatywie towarzyszy kampania „Otwarta niedziela”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego, który zaprasza konsumentów do zakupów i odwiedzania restauracji w niedzielę.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10