06.09.2016/15:55

Makro szykuje specjalne promocje z okazji swoich 22. urodzin

We wrześniu sieć hurtowni Makro rozpoczyna kampanię reklamową promującą obchody 22. urodzin. Będą obniżki cen, loterie, konkursy i promocje.

Kampanii urodzinowej towarzyszy premiera kilku specjalnie przygotowanych z tej okazji akcji marketingowych. Na potrzeby urodzin stworzona została platforma makro-bonusy.pl, gdzie klienci Makro po zarejestrowaniu mogą wziąć udział w konkursie i zagrać o jedną ze 140 ufundowanych wycieczek na Wyspy Kanaryjskie. Atrakcją jest też loteria samochodowa, w której klienci mogą wygrać samochody Skoda.

Dodatkowo uruchomiony został w pełni digitalowy program punktowy pod nazwą „Urodzinowa Punktomania”. Każdy klient za swoje zakupy otrzymywać będzie punkty. Stan konta będzie mógł monitorować i wymieniać punkty na nagrody korzystając z katalogu programu opublikowanego na platformie internetowej.

- Chcemy podziękować klientom za to, że są z nami już 22 lata. Makro się zmienia, wprowadzamy innowacyjne digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne, atrakcyjne programy motywacyjne. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom – mówi Anna Heimberger, Head of Marketing, Branding & Activation.

22. urodziny Makro wsparte zostaną kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych, na ponad 400 billboardach, szeroko zasięgową kampanią internetową. Za zakup mediów odpowiada MGA. Za kreację i obsługę platform internetowych odpowiada Agencja Unique One z Warszawy.

Akcja urodzinowa Makro trwać będzie przez blisko 2 miesiące i zakończy się 7 listopada.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ki 01.09.2017

    kupiłem śmierdzące dorsze na stoisku z rybami w macro w al. jerozolimskich w warszawie, tak jak na początku działalności macro w tym samym miejscu,
    ryby nie były bynajmniej przecenione.

    pa,pa

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.