18.06.2014/15:45

Małe centra handlowe wygrywają z galeriami

Lokalne centra handlowe muszą zainwestować i zmienić się, żeby sprostać oczekiwaniom klientów – wynika z badania CBRE, przeprowadzonego wśród 21 000 handlowców.

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę doradczą z sektora nieruchomości CBRE wynika, że około połowa konsumentów woli wygodne lokalne centra handlowe zamiast dużych galerii handlowych. Dlatego, aby poprawić sytuację mniejszych centrów oraz ulic handlowych, niezbędne są inwestycje w infrastrukturę tych obiektów. W badaniu sprawdzającym miejsca i sposoby robienia zakupów wzięło udział 21 000 konsumentów z 21 państw. Wyniki pokazują, że 49 proc. badanych preferuje mniejsze centra i ulice handlowe zamiast dużych centrów handlowych. Ponadto 40 proc. konsumentów nie zgadza się ze stwierdzeniem, że duże, regionalne centra handlowe będą w przyszłości jedynymi miejscami, w których warto będzie robić zakupy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.