12.03.2019/14:15

Małe porcje podstawą strategii Grupy Ferrero

Ponad połowa (52%) słodyczy wprowadzanych na rynek przez Grupę Ferrero jest dostępna w porcjach o gramaturze poniżej 15 g, a aż 83% całości sprzedaży firmy stanową porcje poniżej 40 g. Wielkość pojedynczych porcji jest jednym z kluczowych punktów najnowszego, 9. Raportu Społecznej Odpowiedzialności producenta takich wyrobów jak Nutella i Kinder Chocolate.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • DR 13.03.2019

    Każdy kij ma dwa końce. Mniejsze opakowania to więcej odpadów i śmieci.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.