21.10.2013/11:48

Mamma Mia! Makarony od Kupca

Mamma Mia, to dopiero był wieczór! Goście, którzy 26 września stawili się na zaproszenie firmy Kupiec we włoskiej restauracji Castello w Warszawie, mogli poczuć się jak w słonecznej Italii. A wszystko za sprawą muzyki na żywo, pokazów włoskich tańców oraz znanego z programu „Europa da się lubić” energicznego Włocha Paolo Cozzy, który z werwą poprowadził spotkanie. Ta huczna impreza odbyła się z okazji wprowadzenia na rynek wysokiej jakości makaronów Mamma Mia!, wyprodukowanych w 100 proc. z pszenicy durum. Nowość poszerzyła ofertę firmy Kupiec, znanej dotychczas z kasz, ryżu i zdrowych przekąsek. O tym, że nawet dbając o linię warto jeść makaron, organizatorzy przekonywali przedstawicieli mediów, aktorów i celebrytów, wśród nich m.in. Kasię Cichopek, Katarzynę Skrzynecką oraz zaprzyjaźnioną z Kupcem Mandarynę. Nikt nie protestował.

(ATE)

Wiadomości Handlowe, Nr 10 (129) Październik 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.