Mango 24 kończy z telewizją. Kanał telezakupowy przechodzi na e-commerce
Telezakupy Mango 24 nie będą już nadawane w telewizjach kablowych. Kanał po ponad 18 latach zakończy nadawanie – dowiedział się portal wirtualnemedia.pl.
Abonenci łódzkiej sieci kablowej Toya otrzymali informację, że od 1 sierpnia kanał zostanie wycofany z oferty "w związku z zakończeniem emisji programu przez nadawcę".
Mango 24 rozpoczął nadawanie w 2002 roku. W 2007 roku nadawcę, spółkę Mango Media, przejął TVN za 13 mln euro. W 2017 roku TVN sprzedał ją firmie Studio Moderna Polska. Spółka nie wypracowała zysku za 2017 i 2018 r., a jej przychody stopniały. W 2018 r. przychody wyniosły 17,3 mln zł (64 mln zł rok wcześniej), a strata 3,1 mln zł (-7,8 mln zł w 2017 roku).
Na początku kwietnia 2020 r. w związku z pandemią koronawirusa Kaufland we współpracy ze sklepem Mango rozpoczął sprzedaż paczek z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi.
Mango prowadzi 28 sklepów stacjonarnych ulokowanych głównie w galeriach handlowych.
1 komentarz
-
02.07.2020
Ponoć też je zwijają. Nie są rentowne
3