02.07.2020/13:59

Mango 24 kończy z telewizją. Kanał telezakupowy przechodzi na e-commerce

Telezakupy Mango 24 nie będą już nadawane w telewizjach kablowych. Kanał po ponad 18 latach zakończy nadawanie – dowiedział się portal wirtualnemedia.pl.

Abonenci łódzkiej sieci kablowej Toya otrzymali informację, że od 1 sierpnia kanał zostanie wycofany z oferty "w związku z zakończeniem emisji programu przez nadawcę".

Mango 24 rozpoczął nadawanie w 2002 roku. W 2007 roku nadawcę, spółkę Mango Media, przejął TVN za 13 mln euro. W 2017 roku TVN sprzedał ją firmie Studio Moderna Polska. Spółka nie wypracowała zysku za 2017 i 2018 r., a jej przychody stopniały. W 2018 r. przychody wyniosły 17,3 mln zł (64 mln zł rok wcześniej), a strata 3,1 mln zł (-7,8 mln zł w 2017 roku).

Na początku kwietnia 2020 r. w związku z pandemią koronawirusa Kaufland we współpracy ze sklepem Mango rozpoczął sprzedaż paczek z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. 
Mango prowadzi 28 sklepów stacjonarnych ulokowanych głównie w galeriach handlowych. 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • 02.07.2020

    Ponoć też je zwijają. Nie są rentowne

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.