14.09.2018 / 16:06
StoryEditor

Manifest Alexandre Bomparda, prezesa Carrefoura, w sprawie "największego wyzwania naszego stulecia"

Alexandre Bompard, prezes Grupy Carrefour (fot. Wikimedia Commons/TimSimm, na lic. CC BY-SA 3.0)
Alexandre Bompard opublikował płomienny manifest, w którym wzywa do ochrony środowiska naturalnego i zmiany sposobu, w jaki ludzkość pozyskuje żywność. Menedżer powołuje się na mędrców i filozofów, by przekonać Czytelników o konieczności podjęcia działań na tym polu. Kreśli też wizję roli, jaką w tym procesie ma ambicje odegrać Carrefour.

Ziemia oferuje człowiekowi spektakl życia, odgrywany harmonijnie przez trzy królestwa – jedyny spektakl na tym świecie, którym oczy i serce nigdy się nie zmęczą.

Trzy k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 17:37
StoryEditor
Daria Zawiałow będzie reklamować Oshee. Piosenkarka pomoże napędzić sprzedaż m.in. w sezonie festiwalowym
Daria Zawiałow (fot. W.Pędzich/Wikimedia Commons, CC BY-4.0)
Marka Oshee rozpoczęła współpracę z Darią Zawiałow, popularną artystyk muzyczną. Zawiałow to kolejna już partnerka brandu Oshee, wcześniej w tej roli wystąpili Mata i Iga Świątek.

Daria Zawiałow to jedna z najchętniej streamowanych piosenkarek w Polsce. Jest laureatką TV EMA Music Awards w kategorii Best Polish Act 2021 oraz zdobywczynią sześciu Fryd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 13:32
StoryEditor
Jak Biedronka reaguje na zmiany klimatu? Szklarnie, sadzenie drzew i wentylacja na świńskich farmach
Szyld sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)
Zmiany klimatyczne powodują zmiany w łańcuchach dostaw oraz zaopatrzeniu w produkty. Sieci handlowe muszą reagować, aby móc w płynny sposób kompletować ofertę. Jakie działania podejmuje Jeronimo Martins i sieć Biedronka?

W najnowszym raporcie Jeronimo Martins zwraca sporą uwagę na pracę z dostawcami w zakresie łagodzenia skutków zmian klimatu. Firma zwraca uwagę, że chociaż większość dostawców n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:47