27.03.2018/10:12

Marcin Snopkowski, Lodziarnie Firmowe: Gremma uzupełni ofertę marki Grycan na rynku lodów familijnych

- Na lody familijne premium przypada 35 proc. wartości sprzedaży polskiego rynku lodów familijnych, zaś na pozostałe segmenty blisko dwie trzecie. Szkoda byłoby nie powalczyć o tak dużą część lodowego rynku – mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Lodziarni Firmowych w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Producent lodów Grycan właśnie ogłosił, że wprowadza nową markę w segmencie  „ekonomicznym” – Gremma lody z polskiej śmietanki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.