02.10.2018/13:18

Marek Bodynek, Arhelan: Lokalne sieci na wschodzie kraju nie poddadzą się konkurencji

Obszar tzw. ściany wschodniej jest pod względem handlowym słabiej rozwinięty pod względem inwestycji największych operatorów. Wiele dużych sieci deklaruje chęć ekspansji na te tereny, ten proces postępuje jednak dość wolno. Lokalni gracze, tacy jak Arhelan, doskonale sobie radzą i nie zamierzają się poddawać – przekonuje Marek Bodynek, prezes sieci Arhelan.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • gosc 08.09.2020

    śmierdzące ryby, kasze z molami, spleśniała kiełbasa - taka reklama!!!

  • gosc 08.09.2020

    śmierdzące ryby, kasze z molami, spleśniała kiełbasa - taka reklama!!!

  • podczas odpływu widać kto pływał bez gaci 03.10.2018

    był czas na zamożny zachód i teraz jest już opanowany i hiper konkurencyjny czego część graczy nie wytrzymało

    powoli nadchodzi czas na mniej zamożny ale perspektywiczny wschód

  • ? 03.10.2018

    na zachodzie kraju też kiedyś BYŁO sporo lokalnych sieci i też RADZIŁY sobie całkiem dobrze
    do momentu w którym stawiały się obok sklepy konkurencji z mocną ofertą cenową standard i promo i szeroką ofertą produktów akcyjnych

    wydaje mi się, że lokalność oferty chyba jeszcze nikomu nie pomogła utrzymać się na rynku
    no nie mylmy ze sklepami specjalistycznymi ale to raczej przebranżowienie niż recepta na sieć

  • ON Hajnówka 03.10.2018

    Oj pinokio...Na pewno myślicie o sprzedaży sieci....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.