22.02.2021 / 11:12
StoryEditor

Margaryna, mąka i cukier podrożały w styczniu najbardziej. Jak wypadły inne kategorie produktów?

Badanie wskazało średnią wartość cenową 47 kategorii produktowych (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W styczniu br. najbardziej podrożała margaryna - aż o 38 proc. względem analogicznego miesiąca roku poprzedniego. Cenymąki podskoczyły o 20 proc., a cukru o 17 proc. Najmocniej potaniały natomiast ziemniaki (34 proc.), cebula (28 proc.) i kapusta (24 proc.).

Badanie Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH przeanalizowało 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku. Analizą objęto 47 kategorii produktowych. Okazało się, że największy wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 19:49