18.10.2016/06:00

Marki własne coraz mocniej podgryzają produkty markowe. Dlaczego Polacy je kupują?

Rośnie zaufanie do produktów marek własnych – coraz więcej osób kojarzy tego typu produkty, kupuje je oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie od jakości produktów markowych – takie wnioski wynikają z badania konsumenckiego przeprowadzonego w lipcu 2016 r. na reprezentatywnej próbie 602 dorosłych mieszkańców Polski na potrzeby raportu „Handel detaliczny produktami marek własnych w Polsce 2016”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Zet 19.10.2016

    Autor (lub autorka) zapomina, że rosnąca sprzedaż nie jest synonimem rosnącego zaufania.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.