01.12.2013/12:08

Marki własne dla różnych dystrybutorów

Już 7500 sklepów sprzedaje produkty pod markami własnymi, oferowane przez firmę Top Food. Są dostępne u 16 dystrybutorów, spośród których największym jest rzeszowski Specjał.

Spółka Top Food powstała przed ponad rokiem i zaproponowała szeroką gamę produktów w cenach konkurencyjnych wobec oferty sieci dyskontowych. Po roku działalności w portfolio firmy znajduje się prawie 380 wyrobów: 150 w ramach linii ekonomicznej, 210 ze średniej półki cenowej oraz 20 nabiałowych. – Proponujemy niemal cały asortyment artykułów FMCG w konkurencyjnych cenach. Przejęliśmy od Specjału program Nice Price, którego uczestnicy mogą liczyć na dodatkowe 15­‑proc. upusty. W efekcie mają na półkach wyroby tańsze niż w Biedronce, Lidlu czy Tesco. A wszystko przy zachowaniu wysokiej jakości – mówi Zbigniew Rajca, prezes spółki Top Food.

Obecnie współpracuje ona z blisko 70 dos­tawcami – są to wyłącznie polscy producenci. Specjał zaopatruje w tanie marki własne około 6000 placówek handlowych, zaś 15 pozostałych hurtowników dostarcza te produkty do ponad 1500 sklepów. Proporcje te niebawem zapewne się zmienią, firma prowadzi rozmowy z kolejnymi odbiorcami – dotychczas miesięcznie podpisywano umowy średnio z dwoma dystrybutorami, którzy zaopatrywali w te marki przede wszystkim swoje sieci (własne i franczyzowe). Zbigniew Rajca przyznaje, że prowadzone są także negocjacje bezpośrednio z lokalnymi i regionalnymi sieciami handlowymi.



(WN)

Wiadomości Handlowe, Nr 11-12 (130) Listopad - Grudzień 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.