12.03.2013/11:07

Marki własne rosną w siłę

Większość dużych sieci handlowych zapowiedziała, że będzie systematycznie poszerzać asortyment marek własnych. Ma to być jeden ze sposobów na walkę z kryzysem. Najwymowniejszym wyznacznikiem rynkowych zmian są delikatesy Alma, które pod koniec ub.r. otworzyły w Warszawie sklep dedykowany swojej marce własnej Food & Joy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.