19.04.2021/13:16

Mascarpone od Łowicza nagrodzone w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Mascarpone jest najpopularniejszym serkiem typu włoskiego. Ser został doceniony przez konsumentów i zdobył złoty medal w kategorii: Produkty mleczne.

Śmietankowo-kremowa baza znanego wszystkim ciasta tiramisu. Oprócz tego popularnego deseru, mascarpone znajduje zastosowanie jako składnik kremów, ciast, tortów, czy dodatek do lodów. Delikatnie słodki smak i aksamitna, gęsta konsystencja sprawdzi się również w daniach serwowanych na gorąco – sosów, makaronów, dań mięsnych, warzywnych, a także pizzy i zapiekanek.

- Odznaczenie złoty medal w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów umieścimy na opakowaniu sera Gouda 130g oraz Mascarpone 250g. Jest to dla nas powód do dumy i jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że medal będzie przysłowiową "wisienką na torcie" na opakowaniach tych dwóch produktów. Znak ten wykorzystamy również szeroko w komunikacji marketingowej oraz tradeowej. Jeszcze raz dziękujemy Konsumentom za wybór i uznanie – mówi Agata Makowska, dyrektor handlowy, OSM Łowicz.

Agata Makowska, dyrektor handlowy, OSM Łowicz (OSM Łowicz)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.