Maspex wprowadza kwadratowe opakowania dla soków Tymbark
Grupa Maspex wprowadziła na rynek soki Tymbark w nowych funkcjonalnych kwadratowych butelkach. Firma zapewnia, że nowe opakowania to kwestia oczekiwań konsumentów, którzy oczekują wygodnych i praktycznych rozwiązań.
Szybko zmieniające się oczekiwania konsumentów i wymagania rynku, powodują, że należąca do Grupy Maspex Tymbark musi systematycznie wprowadzać kolejne innowacje nie tylko w obszarze produktowym, ale także opakowań i formatów. Właśnie dlatego marka wprowadziła do sprzedaży nowe, wygodne formaty opakowań dla soków 100%, które są teraz dostępne także w praktycznych, kwadratowych butelkach.
Takie rozwiązanie jest wygodne w użytkowaniu, a dzięki płaskiej powierzchni, butelki tworzą na sklepowej półce zwarty blok. Tymbark jako jedyny na rynku oferuje takie nietypowe rozwiązanie. W kwadratowych butelkach dostępne są smaki znane z dotychczasowej oferty Tymbark w butelkach 1-litrowych, czyli soki: jabłkowy, pomarańczowy, multiwitamina oraz nektar z czarnej porzeczki.
Marka Tymbark jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.