11.05.2020/12:58

Mathieu Giguere ekspertem ds. e-commerce w Panattoni

Panattoni wzmacnia swoje działania dla sektora e-commerce. Do firmy dołączył Mathieu Giguere, który, jako dyrektor ds. Kluczowych Klientów i Rozwoju Biznesu, będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych kontrahentów i rynków w związku z dynamicznym rozwojem handlu internetowego.

Mathieu będzie odpowiadał m.in. za kluczowych klientów i rozwój biznesu w Polsce i Europie, koncentrując się na e-commerce, a także nowych formatach i koncepcjach logistycznych oraz możliwościach jakie daje rozwój nowych technologii.

Mathieu Giguere zarządzał portfelem i transakcjami na rynku nieruchomości w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2000 roku w firmie Cushman & Wakefield jako kierownik działu doradztwa. W 2006 roku objął tam stanowisko Dyrektora Zarządzającego i szefa programu Alliance na rynkach EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), a w 2008 roku szefa Zespołu Rynków Kapitałowych w Polsce. Potem Mathieu przeszedł na stronę klienta, pracując dla niemieckiej sieci detalicznej Tchibo, gdzie odpowiadał za zarządzanie portfelem nieruchomości i ekspansję detaliczną marki w Polsce.

Od początku swojej działalności Panattoni dostarczyło na rynku europejskim już ponad 10 mln m kw. powierzchni magazynowo-przemysłowej, z czego w Polsce 7,6 mln m kw. - Ponad jedna trzecia dostarczanej przez nas powierzchni to projekty związane z e-commerce. Według szacunków handel internetowy na świecie zwiększył się w pierwszym kwartale tego roku o 20 proc. a sklepy internetowe odwiedziło 40 proc. więcej unikalnych użytkowników niż rok wcześniej. Również polskie firmy detaliczne podkreślają w swoich komunikatach dynamiczny wzrost obrotów w internecie co częściowo rekompensuje im spadek obrotów w handlu stacjonarnym. Jestem przekonany, że czeka nas dalszy wzrost kanałów sprzedaży e-commerce, a to oznacza większe zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe zarówno w dużych, jak i mniejszych ośrodkach. A kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Mathieu Giguere będą niewątpliwym atutem, który pomoże nam w zaspokojeniu potrzeb klientów w związku z szybkim wzrostem e-handlu – wyjaśnia Robert Dobrzycki, CEO Panattoni. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.