22.01.2019/10:28

Maxima Grupė utworzyła nowe stanowisko menedżera ds. obsługi klientów

Maxima Grupė powołała Tomasa Kibildisa na stanowisko menedżera ds. obsługi klientów – Chief Customer Officer (CCO). Będzie on odpowiadał za marketing omnichannel i programy lojalnościowe, a także rozwijał innowacje nakierowane na konsumentów. Pracę rozpocznie 1 lutego 2019 r. Tomas Kibildis był dotychczas szefem działającego w Krajach Bałtyckich serwisu e-grocery Barbora.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.