Maxima Grupė utworzyła nowe stanowisko menedżera ds. obsługi klientów
Maxima Grupė powołała Tomasa Kibildisa na stanowisko menedżera ds. obsługi klientów – Chief Customer Officer (CCO). Będzie on odpowiadał za marketing omnichannel i programy lojalnościowe, a także rozwijał innowacje nakierowane na konsumentów. Pracę rozpocznie 1 lutego 2019 r. Tomas Kibildis był dotychczas szefem działającego w Krajach Bałtyckich serwisu e-grocery Barbora.
– Jednym ze strategicznych kierunków działania Maxima Grupė jest doskonalenie obsługi klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się utworzyć nowe stanowisko. Tomas Kiblidis zdobył duże doświadczenie w tym zakresie, rozwijając usługi serwisu Barbora, bardzo cenionego przez klientów. To bardzo wartościowy kandydat na tę funkcję – zapewnił Dalius Misiūnas, przewodniczący rady nadzorczej i CEO w Maxima Grupė.
Kiblidis przed objęciem funkcji w Maxima Grupė przez ponad cztery lata był szefem Barbory, a w 2017 r. został prezesem i członkiem rady nadzorczej w firmie Radas, która jest operatorem wszystkich e-serwisów Barbora w Krajach Bałtyckich. Wcześniej przez sześć lat zarządzał ziałem marketingu w firmie Akropolis.
– W serwisie Barbora nieustannie poszukiwaliśmy sposobów, by dokonywawnie zakupów przez klientów było bardziej wygodne, by cały proces zakupowy kreował pozytywne emocje. Obecnie zamierzam wykorzystać zdobytą tam wiedzę i doświadczenie w nowej pracy. Będę się koncentrował na zagadnieniach lojalności i marketingu, a także na innowacjach i rozwiązaniach cyfrowych, które wzbogacą doświadczenie zakupowe konsumentów. Kolejne moje zadanie to unifikacja doświadczenia zakupowego konsumentów w różnych kanałach zakupowych i marketingowych – wyjaśnił nowy CCO firmy Maxima Grupė.
Tomas Kibildis będzie członkiem rady nadzorczej Maxima Grupė, ale pozostanie także przewodniczącym rady w firmie Radas.
16