22.12.2016 / 12:28
StoryEditor

McCormick nie żałuje, że kupił Kamis. Pięć lat po historycznej transakcji

Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
McCormick, właściciel Kamisu, kontroluje około 20 proc. wartego 10 mld dol. światowego rynku przypraw i ziół. Na zdj. zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
McCormick, właściciel Kamisu, kontroluje około 20 proc. wartego 10 mld dol. światowego rynku przypraw i ziół. Na zdj. zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
McCormick, właściciel Kamisu, kontroluje około 20 proc. wartego 10 mld dol. światowego rynku przypraw i ziół. Na zdj. zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Dla McCormicka, światowego producenta przypraw, przejęcie znanej polskiej marki było przepustką na rynki Europy Wschodniej i Środkowej. Już 40 proc. produkcji zakładu w Stefanowie trafia na eksport. Dzięki strategii Amerykanów Kamis rośnie także na krajowym podwórku.

Gdy w 2011 roku amerykański McCormick zgodził się zapłacić blisko 830 mln zł właścicielowi Kamisu Robertowi Kamińskiemu, eksperci byli sceptyczni, czy czołowa polska ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 09:54
StoryEditor
Polacy chcą mocno imprezować w czasie długiego majowego weekendu. Ile wydadzą na alkohol i kiełbasę?
66 proc. Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki chce wydać na art. spożywcze, w tym na alkohol, między 50 a 150 zł (fot. Tomasz Kolmasiak)
66 proc. Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki chce wydać na art. spożywcze, w tym na alkohol, między 50 a 150 zł. Przedział ten głównie wskazują osoby z największych miast, w szczególności zarabiające w okolicach średniej krajowej. 57,7 proc. ankietowanych zamierza zrobić tego typu zakupy w promocjach. W zeszłym roku tak deklarowało 71,4 proc. osób.

Obecnie 13,1 proc. respondentów nastawia się na regularne ceny, a poprzednio dotyczyło to 8,9 proc. Jak mówią eksperci, mniejsze zainteresowanie promocjami może wynikać z większ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 10:22
StoryEditor
Biedronka umacnia współpracę z lokalnymi dostawcami owoców i warzyw
W zeszłym roku Biedronka wzmocniła swój program dla lokalnych producentów owoców i warzyw (fot. Biedronka)
W zeszłym roku Biedronka wzmocniła swój program dla lokalnych producentów owoców i warzyw, aby mogli dostarczać swoje produkty do sklepów lub centrów dystrybucyjnych zlokalizowanych blisko obszaru produkcyjnego. W 2023 r. inicjatywa ta zapewniła relacje handlowe z około 200 dostawcami, którzy dostarczyli ponad 123 tys. ton owoców i warzyw, o 36 tys. więcej niż w 2022 r.

Jeronimo Martins podaje w raporcie rocznym, że wśród dostawców Biedronki jest obecnie ponad 60 gospodarstw rodzinnych. Firma podkreśla, że w od 2020 roku skróciła terminy płatno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 01:30