Megaloteria Eurocashu: 0,5 mln zł dla sklepów franczyzowych, sto aut dla ich klientów
Od 24 kwietnia do 10 września klienci wybranych 8300 sklepów należących do sieci ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Euro Sklep oraz Gama mogą wziąć udział w Megaloterii Eurocashu i wygrać jeden ze stu samochodów Seat Mii. Warunkiem jest zrobienie zakupów o wartości co najmniej 10 zł, przy czym wśród zakupionych towarów musi się znaleźć co najmniej jeden z listy stu, zmienianych co miesiąc, produktów objętych megaloteryjną promocją. Paragon kasowy spełniający te warunki jest załącznikiem do ankiety, którą wypełnia klient.
Dwa losowania, w których do wygrania będzie po 50 samochodów, odbędą się 1 sierpnia i 14 października. Nad ich prawidłowością czuwać będzie notariusz. Szczęśliwcy otrzymają śliczne miejskie autka, 62-konne Seaty Mii o wartości 33 200 zł, z opłaconym podatkiem.
Dla franczyzodawców największym pożytkiem z Megaloterii będzie zwiększona frekwencja klientów zwabionych do ich sklepów możliwością wylosowania atrakcyjnej nagrody. Detaliści skorzystają również na sprzedaży bardzo mocno reklamowanych w TV produktów uwzględnionych w pięciu miesięcznych edycjach promocyjnych.
Przewidziano również nagrody dla pracowników sklepów uczestniczących w Megaloterii. Załogi 250 placówek, w których klienci złożą najwięcej ankiet w okresie od 24 kwietnia do 1 lipca i kolejnych 250 sklepów, które zbiorą ich najwięcej od początku lipca do 10 września, otrzymają po 1000 zł do podziału wśród pracowników. W sumie będzie to 500 000 zł.
Ponadto nagradzana będzie sprzedaż produktów promowanych Megaloterią. Pięć razy – czyli po rozliczeniu każdej z pięciu edycji promocji – po 20 sklepów z największą sprzedażą w przeliczeniu na metr kwadratowy otrzyma po 1000 zł. Szczegóły na www.megaloteria.tv.
11