15.09.2017/19:14

Millenialsi poszukują zdrowszych i mniej kalorycznych wariantów piwa

Za sprawą rozpoczynającego się w połowie września (16 września 2017 r.) Oktoberfest wkrótce uwagę całej Europy przyciągnie niemieckie piwo. Ale wraz ze zmianą zainteresowań i priorytetów konsumentów, w tym roku kufle prawdopodobnie będą napełniane lżejszymi wariantami chmielowego trunku. Już ponad jedna czwarta konsumentów we Francji i Niemczech uważa, że piwo o niskiej zawartości alkoholu/bezalkoholowe smakuje równie dobrze jak piwo o pełnej mocy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.