20.02.2019/14:38

Mirabelka z nowym podejściem do tradycyjnego handlu

Sieć sklepów spożywczych Mirabelka startuje z nowym projektem handlowym i zwiększa liczbę placówek działających pod wspólnym szyldem.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, w najbliższym czasie spółka Mirabelka rozwijająca placówek detalicznych przekroczy liczbę pół tysiąca współpracujących z nią sklepów.

Na koniec 2018 roku w grupie Mirabelka było 489 sklepów. Jako partnerska sieć sklepów widzimy ciągle ogromny potencjał do wzrostu, jest wiele osób zainteresowanych współpracą na prostych, kupieckich zasadach. Obecnie zgłasza się do nas najwięcej detalistów z województwa lubelskiego i mazowieckiego. Pierwszego marca 2019 roku odbędą się w Siedlcach nasze pierwsze targi handlowe. Weźmie w nich udział kilkadziesiąt producentów oraz współpracujący z nami dostawcy. Mamy nadzieję, że przerodzi się to w regularne działanie tego typu. Jest to obecnie nasz priorytetowy projekt – mówi nam Wojciech Dziekanowski, menager ds. rozwoju sieci Mirabelka.

Regionalna sieć sklepów rozwija się w oparciu o franczyzę i współpracę partnerską. Jej główny obszar działania to województwo mazowieckie i lubelskie. Centrala firmy znajduje się w Siedlcach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.