18.08.2014/09:56

Miraculum odmładza markę Wars

Grupa Miraculum inwestuje w markę Wars. Firma zdecydowała się na rebranding, by dotrzeć do młodszego odbiorcy – podają „Wiadomości Kosmetyczne”. Zmianie uległo logo oraz design opakowania. Niezmienne pozostają jedynie kształt butelki i korka. Miraculum wycofuje dwie najsłabiej rotujące linie Wars Sport i Wars Fresh.

Linię Fresh zastąpiła seria Wars Sensitive – produkty tego typu mają ponad 40 proc. udziału w rynku produktów do golenia. Pojawi się również całkiem nowa linia Wars Zero: zero zapachu, parabenów i barwników. Marka Wars powstała w 1972 r. Jej ubiegłoroczna sprzedaż osiągnęła 13,2 mln zł. Współczesny konsument Warsa to dojrzały mężczyzna. Marka najpopularniejsza jest w grupie wiekowej 56+. Rebrandingiem zajęła się agencja Neumann Brown. Miraculum prognozuje, iż w 2014 roku sprzedaż produktów Wars osiągnie poziom 16 mln zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.