18.08.2014/09:56

Miraculum odmładza markę Wars

Grupa Miraculum inwestuje w markę Wars. Firma zdecydowała się na rebranding, by dotrzeć do młodszego odbiorcy – podają „Wiadomości Kosmetyczne”. Zmianie uległo logo oraz design opakowania. Niezmienne pozostają jedynie kształt butelki i korka. Miraculum wycofuje dwie najsłabiej rotujące linie Wars Sport i Wars Fresh.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.