02.08.2018/10:21

Młodzi z pokolenia Y i Z będą kupować coraz więcej marek luksusowych

Nawet 40 proc. klientów marek luksusowych w 2025 roku będzie należeć do pokolenia Y i Z - wynika z badań Deloitte. Oznacza to, że firmy będą musiały skoncentrować się na rozwoju wirtualnej oferty.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.