07.07.2014/22:06

Mobilne biura poprawiły efektywność w Lidlu

Od niedawna w Lidlu każdy kierownik rejonu sprzedaży ma LiMO. To skrót od Lidl Mobile Office – innowacyjnego systemu zarządzania sprzedażą, współtworzonego z Apple i wprowadzonego na międzynarodową skalę.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • MarcinP 24.04.2019

    Bardzo podziwiam rozwój dyskontów, systemy automatyczne do zarządzania sprzedażą, kasy samoobsługowe w wybranych sklepach. Na (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum) przeczytałem, że w przeciągu 3 lat dyskonty zamierzają mieć takie kasy we wszystkich sklepach. Będzie się działo.

  • partaczek 29.04.2015

    Dobry pomysł, to chyba idobrze że poprawił efektywność, bo pracownikom też płacą nie źle jak widzę http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,61741 nie można im nic zarzucić

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.