30.05.2017/13:25

Moda na azjatyckie kosmetyki

Kosmetyki azjatyckie przez lata obecne w małych sklepach internetowych wypływają na szerokie wody – podaje „Puls Biznesu”.

Kosmetyki azjatyckie weszły na stałe do oferty największych sieci drogerii, które zaczęły robić wokół nich dużo marketingowego szumu. Koreę eksponuje we wiosennej kampanii Sephora. Rossmann chwali się, że od końca kwietnia ma w ofercie jako jedyny w Polsce markę Hada Labo japońskiej firmy Rohto Pharmaceuticals. Hebe przyznaje, że wprowadziło kosmetyki azjatyckie już w 2011 roku. Azjatycki trend się umacnia. Wciąż pojawiają się nowe, bardziej zaawansowane produkty, następuje też rozwój kategorii.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.