08.03.2017/16:15

Modern-Expo chce być światowym liderem w zakresie wyposażenia sklepów

Targi EuroShop są organizowane raz na trzy lata. Co nowego wydarzyło się w Modern Expo od czasu ostatniej edycji tej imprezy?
Udało nam się zbudować pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Bardzo dynamicznie rozwijamy się również w Europie Zachodniej i na innych kontynentach. Nasze produkty trafiają do ponad 60 krajów. Zbudowaliśmy strukturę holdingową z główną siedzibą w Amsterdamie. Otworzyliśmy nowe spółki córki Modern-Expo w Niemczech, Anglii, Francji i Dubaju. Na Ukrainie, poza Łuckiem, otworzyliśmy drugi zakład produkcyjny – w Dniepropietrowsku. Na przełomie roku ruszyła trzecia fabryka – w Witebsku na Białorusi. Łącznie mamy ponad 112 000 mkw. powierzchni produkcyjnej i magazynowej. Kolejny zakład powstaje w Lublinie. Realizujemy również innowacyjny projekt Centrum Badawczo-Rozwojowego. Podwoiliśmy wyniki i zwiększyliśmy zatrudnienie, które w tym momencie wynosi ponad 2500 osób. Warto również wspomnieć o kontraktach o zasięgu światowym, które umożliwiają nam efektywną współpracę z największymi koncernami z branży FMCG. To wszystko zbliża nas do celu, jakim jest zostanie globalnym dostawcą w zakresie wyposażenia sklepów. Kolejny krok zrobimy właśnie podczas targów EuroShop, gdzie ogłosimy połączenie się z jednym z czołowych dostawców wyposażenia w Europie.

Wywiad z prezesem Modern-Expo przeprowadziliśmy w połowie lutego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.