27.02.2019/15:58

Modern-Expo notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Firma wdraża nową strategię marketingową

Rebranding Modern-Expo zostanie wdrożony w kilku etapach. Nowe logo i oznakowanie na budynkach, samochodach, ładunkach, paczkach, odzieży roboczej i materiałach promocyjnych zostanie wprowadzone jeszcze w tym roku.

Oficjalna prezentacja nowego stylu firmy odbędzie się podczas III edycji Modern Retail Forum, 28 marca w Kijowie oraz podczas Kongresu FMCG 28 maja w Warszawie.

Modern-Expo Group to międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail, między innymi regałów wysokiego składowania, boksów kasowych, POS, terminali paczkowych oraz wyposażenia chłodniczego. W produkcji wykorzystuje nowoczesne technologie, by dostarczać swoim klientom zaawansowane rozwiązania najwyższej jakości, zgodne z międzynarodowymi standardami. Zakłady produkcyjne zajmują 112 tys. metrów kwadratowych i znajdują się w na terenie Europy Wschodniej. Oferta firmy obejmuje ponad 50 różnych produktów, min: regały wystawowe, lady kasowe, sprzęt ze stali nierdzewnej, wysokie regały, kasy samoobsługowe, materiały POS oraz urządzenia chłodnicze. Modern-Expo pracuje nad rozwiązaniami SMART dla sprzedaży detalicznej i nowymi konceptami sklepów. Firma dostarcza wyposażenie handlowe do największych światowych detalistów m.in.: Groupe Auchan, Carrefour, Tesco, Żabka Polska, McDonald’s, Grupa Metro, X5 Retail Group, Magnit, Grupa Schwarz, CCC, Coca Cola, REWE Group, SPAR oraz Inditex Group. Firma jest liderem w swojej branży w Europie Środkowej i Wschodniej. Oddziały firmy znajdują się w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz Dubaju. Spółka zatrudnia prawie 3500 osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.