08.11.2016/15:41

Mondelez na Kongresie Słodycze 2016: Innowacja to produkt, który redefiniuje kategorię

Mało która nowość jest innowacją w pełnym tego słowa znaczeniu. Na takie miano zasługuje produkt, który tworzy nowe trendy konsumenckie, a dodatkowo taki, który wpłynie na naszą sprzedaż już w najbliższym roku – powiedział podczas Kongresu Słodycze Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Mondelez Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.