08.11.2016/15:41

Mondelez na Kongresie Słodycze 2016: Innowacja to produkt, który redefiniuje kategorię

Mało która nowość jest innowacją w pełnym tego słowa znaczeniu. Na takie miano zasługuje produkt, który tworzy nowe trendy konsumenckie, a dodatkowo taki, który wpłynie na naszą sprzedaż już w najbliższym roku – powiedział podczas Kongresu Słodycze Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Mondelez Polska.

W jego opinii, bardzo często, mówiąc o innowacjach, zapominamy o opakowaniu. Tymczasem nie tylko opakowania jednostkowe muszą być wygodne i atrakcyjne, z czytelną grafiką. Odpowiednio kompaktowe, dostosowane do poziomu rotacji muszą być również kartony zbiorcze.

– Gdy przyglądam się ludziom, to widzę, że z reguły mają oni wolną tylko jedną rękę. W zasadzie nie ma w naszej branży produktu, który można byłoby otworzyć jedną ręką – to z pewnością byłaby ciekawa innowacja – mówi dyrektor Gajewski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.