17.05.2018/15:10

Mondelez na KRFMCG 2018: Warto analizować trendy

Obserwacja trendów społecznych jest bardzo interesująca. Za suchymi danymi, np. dotyczącymi demografii, dostrzec można pewne ewidentne zmiany, które w określony sposób oddziałują na zachowania konsumentów – mówi Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Jakości i Rozwoju Mondelez International.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.