Moreso wystartowało z kampanią promującą nową linię przekąsek Quick Choco
Początkiem lutego ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W kampanii przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro influencerów.
Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, na portalach tematycznych oraz aplikacjach.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności linii Quick Choco, a co za tym idzie wsparcie sprzedaży w miejscach, w których produkt jest obecnie dostępny. Jak podkreśla producent, nowa linia przekąsek zyskuje bardzo wiele pozytywnych opinii, jednak wciąż konsumenci wiedzą o niej zbyt mało. Ważnym elementem podjętych działań jest forma przekazu, w której producent podkreślił trzy najważniejsze atuty Quick Choco – wysoką jakość, oryginalny smak oraz poręczne opakowanie.
Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa, dzięki której każdy może dowiedzieć się więcej, o produkcie a przy okazji sprawdzić, w jakim sklepie jest dostępny.
Quick Choco to połączenie polskich pestek dyni oraz aksamitnej belgijskiej czekolady. W ofercie dostępne są dwa smaki – polskie pestki dyni w ciemnej czekoladzie belgijskiej z dodatkiem soli himalajskiej oraz polskie pestki dyni w mlecznej czekoladzie belgijskiej.
Jak przekonuje producent, Quick Choco jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy szukają alternatywnych przekąsek w wygodnym i poręcznym opakowaniu, które mogą im towarzyszyć na co dzień w pracy, w szkole lub w podróży. To pierwszy tego typu produkt na polskim rynku, który dostępny jest w sklepach stacjonarnych.
4