13.04.2014/18:13

Na półce z alkoholem przybywa segmentów

Rozmowa z Markiem Niziołem, dyrektorem sprzedaży Pernod Ricard Polska

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ruda złośnica 20.08.2015

    Ja w sprawie smakowych wódek :) O jakich młodszych konsumentów chodzi ? Jest to niedoprecyzowane i mam nadzieję że chodzi to o osoby pełnoletnie :)

  • zaskoczony 23.06.2014

    Ostatnio na półce w sklepie zaskoczył mnie widok absolwenta smakowego. Nie wiedziałem że taki jest. Będzie trzeba spróbować

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.