26.05.2020/14:36

Na polskim rynku debiutuje marka YFood

Marka YFood powstała w 2017 r. Jej twórcy, Ben Kremer i Noël Bollmann, postanowili zrewolucjonizować przemysł spożywczy tworząc nową kategorię produktową. Chodzi o pełnowartościowe posiłki gotowe do spożycia.

YFood nie należy mylić z napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami. Młody start-up zaproponował innowacyjne tzw. „kompletne posiłki” w postaci napojów i koktajli w proszku. Mają one zainteresować osoby, które prowadzą intensywny styl życia czy którym brakuje czasu na samodzielne przygotowanie posiłków.

Pierwszym produktem marki YFood były napoje, które są gotowe od razu do spożycia - nie wymagają chłodzenia lub podgrzewania. Co istotne, jeden napój zastępuje jeden posiłek. Marka planuje również poszerzenie dystrybucji o napoje wegańskie.

Alternatywą dla gotowych napojów jest YFood – koktajl w formie proszku. W większym i zamykanym strunowo opakowaniu znajduje się proszek zawierający składniki odżywcze m.in.: 26 witamin, minerały, białko i błonnik.

Na razie produkty YFood dostępne są wyłącznie w uruchomionym przez markę sklepie online.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.