28.05.2018/08:18

Na zakazie handlu w niedziele traci odzieżówka i gastronomia, ale zyskują sieci spożywcze

Retail Institute opublikował wyniki odwiedzalności centrów handlowych za okres od 1 stycznia do 20 maja 2018 roku oraz podsumowujący wyniki z 11 tygodni obowiązywania nowych regulacji prawnych, tj. od 5 marca do 20 maja 2018 roku. Opublikowane dane pokazują jaki wpływ na sektor handlu w Polsce ma wprowadzony w marcu br. zakaz handlu w niedziele. Jednym z efektów nowego prawa jest spadek sprzedaży w sklepach z odzieżą oraz rozrywce i gastronomii, przy jednoczesnym wzroście sprzedaży w sklepach z żywnością.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • meryt 28.05.2018

    cel pisu osiągnięty, usadzić to co przynosi dochody.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.