08.08.2018/11:27

Nadmiar reklam irytuje ponad połowę klientów kupujących online

Dla wielu klientów procedura składania zamówień online wciąż trwa zbyt długo. Zgodnie z danymi firmy Usabilla aż 40 proc. e-klientów uważa „zbyt dużo reklam” za najbardziej frustrujący czynnik podczas zakupów mobilnych. To samo przeszkadza aż 53 proc. osób kupujących online – informuje serwis RetailTouchPoints.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.