07.05.2013/15:32

Najmłodsi liczą dokładnie każdy grosz

Dzieci, choć nie dysponują dużymi kwotami, potrafią być wybredne. Często kupują produkty impulsowe, ale wcześniej starannie przeliczają posiadane fundusze i dokładnie porównują ceny. To specyficzna grupa klientów, do której potrzeb należy się dostosować.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.