30.10.2020/00:34

Naveo Commerce i Strategix wprowadzają na polski rynek platformę do sprzedaży internetowej

Fińska firma Naveo Commerce oraz spółka Strategix zaczynają współpracę przy wprowadzeniu na polski rynek internetowej platformy dla branży spożywczej Connected Commerce.

Rynek internetowych sklepów spożywczych rozwijał się w Polsce bardzo powoli, jednak globalne rozprzestrzenianie się wirusa Covid19 zmieniło zasady gry. Konsumenci nauczyli się kupować żywność przez internet, napędzając rosnące zapotrzebowanie na usługi online w Polsce. Wszystkie dane wskazują, że ten wzrost będzie się utrzymywać i nastąpiła fundamentalna zmiana w zachowaniu konsumentów.

- Według niemieckiego portalu Statista do 2021 r. światowy rynek e-commerce będzie wynosił 4,9 biliona dolarów rocznie. Według analizy przeprowadzonej przez DigitalCommerce 360 w latach 2016-2019 sprzedaż online na całym świecie rosła średnio o 20 proc. rocznie, jednocześnie sprzedaż detaliczna offline wzrosła jedynie o 3,5 proc. rocznie. Jeśli ten trend się utrzyma, to do 2036 roku światowy rynek e-commerce przekroczy wielkość tradycyjnego handlu detalicznego, dlatego nasze partnerstwo z Naveo jest tak ważne w kontekście potencjalnych przyszłych projektów - mówi Mariusz Koczor, CEO Strategix CFT.

Partnerstwo Naveo i Strategix zapewni polskim sprzedawcom artykułów spożywczych platformę specjalnie zaprojektowaną dla zakupów online wraz z lokalnymi usługami wsparcia w zakresie wdrażania i utrzymania. Jak zapewniają obie firmy, to partnerstwo pozwoli polskim sieciom handlowym w ciągu zaledwie kilku tygodni wdrożyć platformę iż zapewnić klientom spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

Współpraca z Naveo Commerce pozwala Strategix wejść do wymagającego segmentu spożywczych e-zakupów dzięki kompleksowej platformie.

Strategix planuje również rozszerzyć działalność na inne docelowe rynki, zakładając pomyślną współpracę z polskimi sieciami handlowymi.

Platforma jest testowana przez obecne na rynku detalicznym sieci spożywcze, takie jak Co-op UK i fińska S-Group. Obecnie co miesiąc za pośrednictwem platformy składanych jest ponad ćwierć miliona zamówień na artykuły spożywcze.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także