14.11.2018/13:49

Netto wprowadza do sklepów świeże warzywa Bio pod marką własną

Sieć Netto rozszerza swoją pierwszą ekologiczną markę żywności. Do sklepów trafiły teraz świeże warzywa.

W tym roku w asortymencie Netto pojawiła się pierwsza ekologiczna marka własna Go Eko. Do portfolio rozwijającej się oferty produktów ekologicznych dołączyły właśnie świeże warzywa, takie jak: cebula, ziemniaki, buraki czerwone, włoszczyzna, marchew oraz czosnek, posiadające certyfikat BIO.

Większość warzyw pochodzi od polskiego producenta Bio-Vege. To linia naturalnych warzyw, stworzona z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie konsumenta.

Oprócz świeżych warzyw, klienci ramach oferty Go Eko znajdą również ekologiczny ryż brązowy, bezglutenowe ekologiczne płatki owsiane, a także dwa rodzaje ekologicznych syropów: żurawinowo-jabłkowy oraz o smaku czarnego bzu, oliwki, lazanię, ciecierzycę, fasolę czerwoną oraz dwa rodzaje pesto. Już niedługo pod marką Go Eko dostępne będą również kiszona kapusta oraz kiszone ogórki.

Przypomnijmy, że pierwszą ekologiczną marką własną na poziomie całej Grupy Netto był brand ØGO, który zadebiutował przed kilkoma laty na rodzimym, duńskim rynku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.