26.01.2017/09:54

Nie ma certyfikatu bezpieczeństwa? E-klient rezygnuje z zakupów

Przedsiębiorstwa sprzedające w sieci powinny zadbać o certyfikat bezpieczeństwa na swojej stronie internetowej. Bez niego e-klienci rezygnują z transakcji – czytamy w Pulsie Biznesu.

Obecnie odwiedzając strony www zawsze jesteśmy informowani o tym, czy połączenie z serwerem jest bezpieczne. Jak podaje Puls Biznesu, taką praktykę stosuje Google Chrome, który planuje upowszechnienie protokołu HTTPS. Strony z szyfrowanym protokołem od kilku lat mają wyższy priorytet również w wyszukiwarce Bing i przeglądarce Mozilla Firefox. Obecnie standardem w witrynach internetowych, które wymagają logowania i podawania wrażliwych danych, jest dodatkowe zabezpieczenie w postaci certyfikatu SSL.

Puls Biznesu informuje, że certyfikat dla sklepu to w tej chwili już nie możliwość, ale obowiązek. E-klienci sprawdzają przed zakupem, czy strona jest bezpieczna, a jeśli nie widzą zielonej kłódki, rezygnują z transakcji. Jeśli przy adresie strony dostrzegą czerwoną ikonę ostrzeżenia, czym prędzej opuszczą niebezpieczną stronę.

Więcej w Pulsie Biznesu

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.