Nowa innowacyjna usługa wesprze sprzedaż w kanale tradycyjnym
OEX Cursor, ShelfWise i ABR Sesta przygotowały rozwiązanie, które ma pomóc w zwiększaniu sprzedaży w kanale tradycyjnym. Usługa umożliwi podejmowanie precyzyjnych działań pozwalających na poprawę dystrybucji i wdrożenie standardów ekspozycji w 10 tysiącach sklepów z tej grupy.
Nowe rozwiązanie wykorzysta technologię rozpoznawania obrazu, a także zaawansowaną analizę danych. Pozyskiwane informacje będą konfrontowane z danymi demograficznymi i innymi, które określają potencjał badanego punktu sprzedaży. System po przetworzeniu danych pozyskanych w punkcie z półki sklepowej rekomenduje konkretne działania, takie jak wprowadzenie produktu do sprzedaży, poprawę ekspozycji produktu na półce czy modyfikacje w zarządzaniu kategorią.
Obecnie projekt przeszedł fazę testów technicznych na próbie około 1 tys. sklepów. Debiut usługi na rynku planowany jest na pierwsze miesiące 2019 r.