17.01.2014/14:17

Nowy Vizir, czyli biel z kapsułki

Firma Procter & Gamble DS Polska zaprezentowała znaną markę środków piorących Vizir w nowej odsłonie – poręcznej kapsułki. O walorach tego produktu opowiedzieli Małgorzata Mejer, PR manager w P&G, Zbigniew Chajzer, wieloletni ambasador marki, oraz Agnieszka Popielewicz, znana prezenterka i młoda mama, która na prośbę producenta przetestowała wszystkie trzy warianty zapachowe nowego Vizira – Original Orange, Sensitive Clothes i Fresh Flowers. – Najbardziej odpowiada mi wariant Sensitive Clothes, który długo utrzymuje się na tkaninach i zmiękcza je. Jest tak delikatny, że używam go nawet do prania ubranek mojej dziewięciomiesięcznej córeczki – zdradziła dziennikarzom Popielewicz. 

(ATE)

Wiadomości Handlowe, Nr 1 (131) Styczeń 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.