20.01.2013/23:00
Oczekiwania konsumentów słodyczy impulsowych zmieniają się
Zmniejszanie się liczby małych sklepów i umacnianie się zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych sieci handlowych może mieć bezpośredni wpływ na sprzedaż produktów impulsowych. Wraz z malejącą liczbą tradycyjnych placówek niektórzy producenci obserwują spadek sprzedaży słodyczy ze strefy kasy przy okazji codziennych, niewielkich zakupów.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
13