27.12.2017/08:52

Odgórne ustalanie marż i promocji. Tak Francja chce zakończyć wojny cenowe w handlu

Francja planuje wprowadzić nowe prawo, zgodnie z którym supermarkety będą musiały sprzedawać żywność co najmniej o 10 proc. drożej od ceny, po jakiej same ją zakupią. Odgórnie ustalona zostanie także maksymalna wysokość promocji. Francuskie organizacje konsumenckie i branżowe zastanawiają się, jakie wywoła to skutki dla handlu w tym kraju.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Pozhoga 02.01.2018

    To wszystko to oczywiście wzorcowa ,,wolność i demokracja". Czy pan Timmermans już pochylił się z należytą troską nad tym łamaniem podstawowych praw we Francji ?

  • JACEK X 28.12.2017

    Francja -demokracja oraz wolny rynek -Pełnią osiągnięcia demokracji we Francji jest -dekret prezydencki czyli stanowienie prawa bez parlamentu przez jedną osobę,a objawem wolnego rynku i konkurencji narzucanie poziomu cen poprzez regulacje państwowe.Wolne żarty a nie wolny rynek!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.