21.09.2022/20:03

Oferty sieci Kaufland będą pokazywane na ekranach w samochodach klasy premium

Kaufland nawiązał współpracę z firmą 4.screen, twórcą aplikacji dedykowanej kierowcom samochodów. Platforma współpracuje z producentami czy dealerami samochodów i dostawcami usług mobilnych.

Już nie tylko w telefonach komórkowych, na tabletach i komputerach osobistych będą pokazywać się reklamy sieci handlowej Kaufland. Spółka dotrze do kierowców samochodów dzięki współpracy z operatorem platformy 4.screen.

Oprogramowanie jest instalowane w wybranych niemieckich pojazdach premium.  Kierowcy otrzymują indywidualne oferty ze sklepów Kaufland, które znajdują się w ich pobliżu lub na ich trasie. Obejmuje to takie informacje, jak godziny otwarcia i lokalne usługi, a także informacje o Karcie Kaufland.

- Dla świata marketingu platforma jest prawdziwą innowacją. Daje nam to możliwość dalszego rozwoju naszego szerokiego miksu marketingowego i zwracania się do naszych klientów jeszcze bardziej indywidualnie i celowo  - mówi Christoph Schneider, dyrektor zarządzający ds. marketingu w niemieckim oddziale sieci Kaufland.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także