17.05.2014/21:03

Ogólnopolskie ambicje sieci Rabat

Rabat Detal jeszcze w tym roku zamierza powiększyć sieć Rabat o kolejnych 450 sklepów franczyzowych i w ciągu kilku lat nadać jej ogólnopolski charakter. Obecnie pod tym szyldem działa 950 placówek.

Marek Szybalski, wiceprezes spółki Rabat Detal, zapewnia, że przeprowadzona niedawno restrukturyzacja działu handlowego umożliwia zaoferowanie detalistom wyraźnie lepszych niż dotychczas warunków zakupowych. Operator robi wiele, by zachęcić kolejnych franczyzobiorców. Ma argumenty w postaci atrakcyjnych promocji, akcji billboardowych, reklam telewizyjnych, konkursów czy programów lojalnościowych. – Wspieramy naszych partnerów również w unifikacji zewnętrznej i wewnętrznej wizualizacji sklepu. Pomagamy we wdrożeniu rozwiązań IT, wyposażeniu sklepów w meble, sprzęt, oświetlenie itd. Szkolimy właścicieli sklepów i ich pracowników – wylicza Szybalski.

Rabat Detal intensywnie pracuje nad ujednoliceniem swojej franczyzy, rozumiejąc pod tym pojęciem poprawę standardów panujących w sieci. Operator współpracuje z większością znaczących dystrybutorów. Dostawy opierają się na własnym magazynie centralnym. Ważną rolę w systemie logistycznym odgrywa główny udziałowiec, czyli PGD Polska, czołowy dostawca produktów chemiczno­‑higieniczno­‑kosmetycznych na polskim rynku. W PGD jest także Rovita, znacząca hurtownia spożywcza w południowo­‑wschodniej Polsce, z której doświadczeń i możliwości Rabat także korzysta. Sieć najsilniejszą pozycję ma na Górnym i Dolnym Śląsku, Opolszczyźnie oraz w Wielkopolsce i Małopolsce. Sklepy Rabat działają też na Podkarpaciu, Lubelszczyźnie i w Lubuskiem. W planach jest ekspansja w woj. łódzkim i świętokrzyskim. 

(WN)

Wiadomości Handlowe, Nr 5 (135) Maj 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.