17.08.2015/10:22

Okrasa i Brodnicki poprawili wyniki Lidla, ale to koniec współpracy

W ciągu trzech lat kampanii reklamowej z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy Lidl wydał na promocję ponad 1 mld zł.

Wydatki opłaciły się – w tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc., podczas gdy głównego konkurenta, czyli Biedronki, polepszyły się o 22 proc. Mimo to niemiecki dyskonter zdecydował się na zakończenie współpracy z kucharzami, którzy przez ostatnie lata stali się twarzami Lidla.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.